(przy zamówieniu przekraczającym wartość 900 zł przesyłka gratis)
Możliwy jest również odbiór osobisty w salonie "MDBaudio" we Wrocławiu przy ulicy Gwareckiej 2B - bez opłat
Termin realizacji zamówionych produktów wynosi od 24 godzin do kilku dni roboczych od momentu złożenia zamówienia, o ile podczas kontaktu z zamawiającym nie nastąpią inne ustalenia odnośnie terminu dostawy. O ewentualnych brakach magazynowych oraz ewentualnym wydłużeniu terminu realizacji zamówienia, klient zostanie niezwłocznie poinformowany.
"Czas realizacji" przy produktach jest poglądowy, może być nieaktualny, aczkolwiek staramy się na bieżąco aktualizować statusy.
Produkt dostępny (24h) - oznacza, że towar znajduje się w naszym magazynie i w przypadku złożenia zamówienia do godziny 12:30 towar wysyłany jest jeszcze w tym samy dniu. Zamówienia złożone po godzinie 12:30 oraz w dni wolne od pracy zostaną zrealizowane następnego dnia roboczego.
Status ten może również znaczyć, że towar znajduje się jedynie na ekspozycji. Przed zamówieniem proszę potwierdzić dostępność telefonicznie, bądź mailowo.
Produkt w magazynie zewnętrznym (2-3 dni) - oznacza że towar jest dostępny u naszych dostawców (dystrybutorów) i zostanie wysłany do klienta w terminie 2-3 dni roboczych.
Produkt niedostępny w magazynach (7-30 dni) - czas realizacji zależny jest od dostępności towaru u dostawców i wynosi od 7 do 30 dni.
Za czas dostawy uważa się czas od momentu nadania przesyłki przez sklep MDBaudio do momentu odbioru przesyłki przez klienta.
Czas dostawy towaru jest zależny zarówno od formy dostawy jak i sposobu płatności.
Dostawa firmą kurierską realizowana jest następnego dnia roboczego następującego po dniu nadania przesyłki przez sklep MDBaudio. Maksymalny czas dostawy przez kuriera to 2 dni robocze.
W przypadku płatności "przedpłata na konto" należy doliczyć czas niezbędny na zaksięgowanie środków na rachunku bankowym. Z reguły jest to dodatkowy jeden dzień roboczy.
Zamówienia realizowane są wyłącznie na terenie Polski.
Podczas odbioru towaru Kupujący jest zobowiązany do dokładnego sprawdzenia czy stan przesyłki nie budzi zastrzeżeń. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń lub braków Kupujący ma prawo nie przyjąć przesyłki lub spisać z pracownikiem firmy kurierskiej protokół szkody (rozbieżności zawartości przesyłki). O zaistniałym fakcie Kupujący powinien niezwłocznie poinformować Sprzedawcę.
Przyjęcie przesyłki bez zastrzeżeń powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytułu uszkodzenia towaru.